Περιεχόμενα

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η μορφή της υπηρεσίας είναι σπονδυλωτή. Αποτελείται από συνεχόμενες οθόνες εννοιολογικά συνδεδεμένες. Η μετακίνηση ανάμεσα στις οθόνες γίνεται με τα κουμπιά:

Για να μετακινηθείτε στην επόμενη οθόνη. Κάθε φορά που πατάτε το κουμπί "Επόμενο", αυτομάτως γίνετε Αποθήκευση των πληροφοριών που έχετε συπληρώσει στην σελίδα που βρίσκεστε.

Για να μετακινηθείτε στην προηγούμενη οθόνη.

Αν κάποιο από τα απαιτούμενα πεδία δεν έχει συμπληρωθεί σωστά, τότε η Εφαρμογή δεν θα σας αφήσει να προχωρήσετε και θα σας ενημερώσει με σχετικό μήνυμα, όταν πατήσετε το κουμπί "Επόμενο".

Στα πεδία που πρέπει να συμπληρώσετε ημερομηνίες, μπορείτε να γράψετε την ημερομηνία με την μορφή που βλέπτε και στην παρακάτω εικόνα ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ, είτε να επιλέξετε από το ημερολόγιο, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί στα δεξιά του πεδίου.

Στα πεδία που υποστηρίζονται από λίστες, επιλέγετε από τα δεδομένα της λίστας, πατώντας το δεξί βελάκι ή πληκτρολογείτε τα πρώτα γράμματα της εγγραφής που σας ενδιαφέρει για να μειωθούν οι διαθέσιμες επιλογές σας.

Επίσης, υπάρχουν πεδία όπου θα πρέπει να επιλέξετε εσείς ποιες από τις διαθέσιμες εναλλακτικές σας αφορούν. Όταν το κουμπί είναι γκρι, σημαίνει ότι δεν είναι επιλεγμένη η εν λόγω επιλογή, όταν κάνετε πάνω κλικ και γίνεται μπλε, τότε σημαίνει ότι το έχετε επιλέξει.

Από το πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, όπου βλπέτε τα στοιχεία με τα οποία έχετε συνδεθεί στην Εφαρμογή, μπορείτε επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας.

2. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Για την είσοδό σας στην Ψηφιακή Υπηρεσία, θα πρέπει να καταχωρήσετε τους προσωπικούς σας κωδικούς taxisnet, επιλέγοντας από την αρχική οθόνη της Εφαρμογής το πεδίο "Είσοδος με ΓΓΠΣ".


Aφού συμπληρώσετε τους κωδικούς σας, πατάτε την επιλογή "Σύνδεση"


μετά επιλέγετε το Συνέχεια και πατάτε το κουμπί Αποστολή.

Τελευταίο βήμα, πριν ξεκινήσετε με την Εφαρμογή, είναι η επιβεβαίωση των προσωπικών σας στοιχείων, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Αμέσως μετά, θα μεταβείτε στην αρχική σελίδα, η οποία διαφέρει ανάλογα με το αν είστε Φυσικό ή Νομικό Πρόσωπο.

3. ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Εφόσον εισάγετε τους κωδικούς taxis θα σας εμφανιστεί αυτή η οθόνη. Πατώντας Επιβεβαίωση Στοίχειων επιβεβαιώνετε τα στοιχεία που εισάγατε με βάση τους κωδικούς του taxis.

Μετά θα σας εμφανιστεί η αρχική οθόνη όπου φαίνεται η αίτηση που έχετε πραγματοποιήσει. Αν δεν έχετε πραγματοποιήσει Αίτηση διαγραφης τότε θα σας εμφανιστεί το κουμπί Δημιουργία Νέας Αίτησης Διαγραφής.

Αν ο χρήστης δεν είναι εγγεγραμμένος στο Μελισσοκομικό Μητρώο δεν μπορεί να προχωρήσει στην Αίτηση Διαγραφής από το Μελισσοκομικό Μητρώο.

Στην Αρχική Σελίδα, αρχικά μπορείτε να δείτε την κατάσταση της αίτησης που έχετε καταχωρήσει. Υπάρχουν 4 καταστάσεις.

Στις αιτήσεις που η κατάστασή τους είναι Υπό Επεξεργασία, έχετε την δυνατότητα: α. Να την ακυρώσετε (δεν γίνεται διαγραφή), πατώντας το Ακύρωση, β. Να συνεχίσετε στην αίτηση, πατώντας το Επεξεργασία, γ. Αν έχετε ολοκληρώσει τις απαραίτητες ενέργειες, να την υποβάλετε οριστικά, πατώντας το Υποβολή.

Στις αιτήσεις που η κατάστασή τους είναι Σε Αναμονή Ελέγχου , έχετε την δυνατότητα: α. Να την προβάλετε στην οθόνη σας , πατώντας το Προβολή, β. Να εκτυπώσετε την αίτηση σας, πατώντας το Εκτύπωση, γ. Αν έχετε ολοκληρώσει τις απαραίτητες ενέργειες, να την υποβάλετε οριστικά, πατώντας το Υποβολή.

Μετά η αίτηση είτε θα μπει σε κατάσταση Ολοκληρωμένη ,όπου έχετε την δυνατότητα: α. Να την προβάλετε στην οθόνη σας , πατώντας το Προβολή, β. Να εκτυπώσετε την αίτηση σας, πατώντας το Εκτύπωση. γ. να δείτε τις πληροφορίες ελέγχου,πατώντας Πληροφορίες Ελέγχου.

Eίτε θα μπει σε κατάσταση Απορριφθείσα ,όπου έχετε την δυνατότητα: α. Να την προβάλετε στην οθόνη σας , πατώντας το Προβολή, β. Να εκτυπώσετε την αίτηση σας, πατώντας το Εκτύπωση. γ. να δείτε τις πληροφορίες ελέγχου,πατώντας Πληροφορίες Ελέγχου.

4. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Αίτηση μπορείτε να πραγματοποιήσετε ανάλογα με το είδος παραγωγού που θα επιλέξετε.

Μπορείτε να δώσετε το ΑΦΜ του μελισσοκόμου για τον οποίο θέλετε να κανετε αίτηση. Αν έχετε ήδη ΑΦΜ όπου εκκρεμεί αίτηση δεν θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εκ νέου σε άλλη αίτηση. Αίτηση μπορείτε να πραγματοποιήσετε ως φυσικό πρόσωπο.

Αλλά και ως νομικό πρόσωπο συμπληρώνοντας τα στοιχεία του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας.

Αν ο υπεύθυνος του μελισσοκομείου δεν είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος τότε τσεκάρετε αυτή την πρόταση.

Και συμπληρώνετε τα στοιχεία του υπεύθυνου του μελισσοκομείου.

Αφού συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρειαστεί να δηλώσετε Επώνυμο,Όνομα,Όνομα Πατρός,ΑΦΜ,ΔΟΥ,Ημερομηνία Γέννησης,Φύλο,Α.Δ.Τ. ή Διαβατηρίου,Εκδούσα Αρχή,Ταχυδρομικό κώδικα και IBAN.

Στις ΔΟΥ επιλέγετε την αντίστοιχη της περιοχης σας.

Στο φύλο έχετε 2 επιλογές Άρρεν και Θήλυ

Στο iban προσοχή πρέπει να χεις 27 ψηφία και να ξεκινάει με GR.

Αφού τελειώσετε με την συμπλήρωση για το συγκεκριμένο ΑΦΜ πατάτε το κουμπί Επόμενο , και μεταφέρεστε στην επόμενη οθόνη για να δώσετε τα στοιχεία της περιοχής και επικοιωνίας.

Εδώ θα χρειαστεί να δηλώσετε τα στοιχεία της περιοχής σας δηλαδή την περιφερειακή ενότητα,τον δήμο,την δημοτική ενότητα και την κοινοτική ενότητα. Η κάθε παράμετρος βγαίνει με βάση την προηγούμενη. Στα στοιχεία της επικοινωνίας θα χρειαστεί να δηλώσετε προαιρετικά το σταθερό τηλέφωνο και υποχρεωτικά το κινητό τηλέφωνο και το email σας.

Πατώντας Επόμενο στην επόμενη οθόνη θα πρέπει να δηλώσετε τον αριθμό των κατεχόμενων κυψελών,την Έδρα του Μελισσοκομείου,την τοποθεσία Μελιτοεξαγωγης,την εκπαίδευση, τo λόγο για τον οποίο θέλει να διαγραφεί από το μητρώο,επιπροσθετα σχόλιαγια την κατοχή των κυψελών και το λόγο διαγραφής.

Στην τοποθεσία Μελιτοεξαγωγής δηλώνετε αν είναι σε αγρό,έδρα ή οικία.

Στην Εκπαίδευση δηλώνετε αν είστε εκπαιδεύμενοι στον τομέα.

Στο Μέλος δηλώνετε αν είστε μέλος ομάδας,συνεταιρισμού,συλλόγου,άλλο ή όχι.

Στους λόγους διαγραφής δηλώνει ο χρήστης το λόγο για τον οποίο επιθυμεί να διαγραφεί.

Στην περίπτωση επιλογής Ασθένεια ή Προσβολή από εχθρούς τότε του εμφανίζεται ενα listbox όπου τσεκάρει την ασθένεια ή τον εχθρό που προσβλήθηκαν οι μέλισσες.

Στη επόμενη σελίδα θα χρειαστει να καταθεσετε κάποια έγγραφα που πιστοποιούν τα στοίχεια που δηλώσατε.

Τα έγγραφα διαφέρουν ανάλογα με το είδος παραγωγού. Αν ειναι νομικό,πρέπει να καταθέσετε τα εξής έγγραφα:

Ενώ αν είναι φυσικό πρόσωπο,τότε πρέπει να καταθέσετε τα εξής έγγραφα:

Mόλις τα επισυνάψετε,πατάτε Καταχώρηση και αν δεν είναι το σωστό έγγραφο πατάτε Ακύρωση.

5. ΠΡΟΕΠΙΣΚΌΠΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ

Πάνω στην κάθε οθόνη αναγράφεται μία μπάρα διεργασιών ανάλογα με το παράθυρο που βρίσκεστε.

Στην επόμενη οθόνη θα σας εμφανιστεί η προεπισκόπηση της αίτησης σας όπου θα μπορείτε να δείτε τα στοιχεία σας και να τα επιβεβαιώσετε. Έχετε 2 επιλογές είτε να αποθηκεύσετε την αίτησή σας για μελλοντική επεξεργασία και να μεταβείτε στην αρχικη οθόνη είτε να την υποβάλετε.

Προεπισκόπηση αίτησης

Αν δεν έχετε δώσει τα απαραίτητα έγγραφα τότε δεν θα μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας.

Πατώντας Υποβολή θα εμφανιστούν τα στοιχεία της αίτησης σας και ο μοναδικός κωδικός της αίτησης σας.

Στην οθονή πάνω και δεξιά εφόσον έχετε υποβάλει την αίτηση σας μπορείτε είτε να τυπώσετε την αίτηση σας είτε να μεταβείτε στην αρχική οθόνη.